Westlife

Oj vilken nostalgi det var i Idol i dag,när Westlife kom ut och sjöng en ny låt! Tänk att det är hur många år sedan som dom var mina idoler!!! Ja lite smör pop men då tyckte jag dom var sååå bra och hur snygga var dom inte?
Men dom har också kommit upp i ålder,ja då får man väl kalla det för åldersmörpop!!!!

Men låten dom sjöng var jätte fin!!!


Men nu ser jag att Erik sitter löst!!Hur är det möjligt?Jag hade hoppas på att han skulle vinna!
Angelica ringer som bara den på telefonen och röstar på Erik!!! Heja Heja




Kommentarer
Postat av: Synne

Ja alla blir vi älder hihi...

Till och med våra idoler du.

Sköt om dig nu vännen.

Kramen Synnöve.

2009-12-05 @ 04:40:36
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0