Färg

Mina små söta hundar är så goa att dom väcker mig på morgonen för att gå ut och kissa! sen springer dom in fort som bara den för att ställa sig i vardagsrumms fönstret och vänta på ekorren!

Och Freja ställer sig i fönstret och Athena sätter sig på första paket i fötöljen!

Idag blir det  promenad med hundarna ner till centrum för vi skall köpa färg till skrivaren,och vi har lite tur för vädret är helt ok idag!
Jag skulle behöva färga mitt hår för nu synns det sååååå mycket gråa hårstrån!!!! Men jag hittade en färg som bara skall sitta i 10minuter och det är jätte skönt  nu när jag måste färga håret 1 gång i månaden!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

De är ju för goa de små liven.

Kan tänka mig det är roligt med dem, och de har också sina roliga vanor.

Ha en fin fortsatt dag.

Kram

2009-02-17 @ 14:37:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Synne.

Hejsan.

Sitter och väntar på att ostkakan ska bli varm. Sugen nu....

Kul hundar det där.

Det är kallt ute vet du hehe...



Måste du färga håret en gång i månaden? Det är inget fel på gråa hårstrån. Jag tycker det är charmigt när man blir äldre.

Varje ålder har sin charm.

Det är liksom naturligt att bli gråhårig.

Så nu vet du det.



Ha nu en fin onsdag.

Kram Synne.

2009-02-18 @ 14:55:58
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0