Olyckor

Sen vi flyttade hit för några år sedan så har det hänt en massa saker som är dåliga! Vet faktiskt inte ifall det har med huset eller om det är just denna håla som vi bor i???

Jag brukar kalla det för Huset som Gud glömde!



Nu skall vi se?

Inbrott i vårat garage 3gånger
Freja blir döds sjuk ,får en blodsjukdom
Athena försvinner ett par timmar,polisen hittar henne
Personliga problem med 3 utav mina barn,som krävde jätte mycket av resten av familjen!
Bålstas små ligister kommer hit en natt,blir bort jagade av min son
Alida blir på körd och flyger in i bilrutan som krossas
2 mopeder stulna,hittar dom som gjort det och Alex blev inte så snäll om man så säger
Thomas lupiner blir ned klippda
Våran häst Tempo rymmer till sitt stall ifrån vårat hem och brandkåren blir inblandad
Alla våra vitvaror som är bara några år gammla går sönder
Vi fick avliva våran älskade häst Tempo och det ger oss en jätte sorg
Alida får anfall(ep) på planet ner till Egypten och slår sig ett jätte jack i huvudet och planet tänkte nödlanda
Alida ligger på sjukhus i Egypten
Alida blir utred för dyxlesi och läraren skriver ett fullständigt elakt intyg (förtal)
Angelicas sk vän bor här i tre månader och inte ett tack fick man och hon blir sedan jävligt dum
Angelica saknar en gammal vännina
Jag saknar en riktig vän
Alida saknar en bästis
Blivit av med div present kort utav olika värden,vi vet nog vem?




Det finns säkert en massa saker till! men jag kan fundera på dagen vad jag skall skriva och kommer på en massa saker men jag glömmer det efter några timmar och det gör mig så lessen!

Kommentarer
Postat av: annette

Ibland känns det som man hamnat på fel plats i livet, verkar vara så för Er när Ni flyttade till den här platsen, fy så mkt jobbigt som hänt, att Ni orkar bo kvar?



Kramen //annette

2009-02-22 @ 16:12:16
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0