Otur

Vi måste ju ha en jäkla otur?!
Förlåt att jag svär! Men det är verkligen ett måste! På kort tid så har många utav våra maskiner gott sönder men det har jag skrivit om förut!

Alex fick förra julen ett playstation 3 som kostade  nästan 4500kr och tror ni inte att garatin gått ut för 1månad sedan!
Och i morse skulle jag sätta på en maskin tvätt!!! Ske på trissor så kommer det 3-4olika fel medelander så NU funkar inte den heller!!!!!!!
Men den är ju bara 5månader gammal!!!!!

Så nu undrar jag hur länge måste jag vänta på att få ordning på den?Jag väntar ju fortfarande på lagningen av torktummlaren och den killen som var här innan jul och skulle komma efter juldagarna har ju inte varit hit ännu???

Men det är ju FEB NU!!!!

Varför kan vi alldrig ha någon slaggs tur? Ialla fall lite bara lite!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0