Släkforskning

Jag får mina dillen i mellan åt och blir så sugen på att göra något ibland! Urtråkad är jag nog som sjutton. Men jag satt i alla fall vid datorn och googlade på släktforskning och det som är så tråkigt är att jag inte har någon kontakt med släkten på min pappas sida och i princip inte kommer ihåg vad min Farfar hette eller alla kusiner?

Men för några år sedan så blev jag bjuden på kusin träff men tyvärr så gick jag inte dit! Men då kom jag på vad min kusin som hade sänt det till mig hette och googlade jag det namnet och hittade min Pappa på en bild!!! Förstå vad glad jag blev? han tyvärr dog 1987 i cancer och jag saknar honom varje dag!



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag funderar också att på allvar börja med släktforskning.

Har börjat lite på en online-släktforsknings-sida på nätet,

men vet inte riktigt hur jag ska fortsätta.

Behöver ha lite mera information att skriva in där.

Jag har själv ingen kontakt med släktingar vare sig på min mammas eller pappas sida.

Har knappast träffat någon av dem.

Så det är svårt att veta alla namn osv.

Kan tänka mig att du blev glad när du hittade en bild på din pappa, och kan tänka mig att du saknar honom mycket.

Kram

2009-02-28 @ 23:25:40
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: annette

Det var intressant, har själv i princip ingen kontakt med någon släkting, saknar foton men det är nog det enda jag saknar, ingen närmare utläggning om detta, men bilder skulle vara trvligt att ha!



Kramen på Dej!



annette

2009-03-01 @ 19:04:09
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0