Spännande

Oj vad spännande det var i dag på lets dance! Och nu så väntar vi på vem som åker ut,jag tyckte att dom var duktiga allihopa!

Och sen var det roligt att Niclas och Laila hade funit varandra! Hoppas att det håller!

MONTAGE: Laila och Niclas Foto: Jessica Gow/SCANPIX TV4 MONTAGE

Niclas och Laila - Let's dance nya kärlekspar

Det har tisslats och tasslats en längre tid, men nu är det officiellt - Niclas Wahlgren och Laila Bagge har en kärleksrelation.
- Jag tycker väldigt mycket om Niclas, säger Laila Bagge.

Och kärleken verkar vara besvarad.
Lailas nya pojkvän Niclas Wahlgren skräder inte direkt orden när han pratar om kärleken.


- Jag har aldrig vunnit något skådespelarpris, men jag har fått världens finaste guld-Bagge, säger han.


Förvånad

För många kommer nyheten om kärleksparet som en total överraskning. Bland annat för Let's dance-kollegan Morgan Alling.


- Jag blev väldigt överraskad när jag fick veta det, det hade inte märkts någonting, säger han till tv4.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0