Sur



Så jäkla sur är jag idag!!!!!!

Äntligen skulle killen komma och laga tvättmaskinen efter vi har väntat så länge,han kom kl 11.00 och skulle byta ut en sak som den andra killen hade beställt ,MEN TROR NI ATT DET VAR DET FELET?????

Nä maskinen funkade inte i alla fall och nu får vi ytterliga vänta på beställnings saker,och jag som köpte tvättmedel igår!!!!

Sen har den första killen lagat torktummlaren MEN skall jag tala om något??
Det är fortfarande fel på skiten så åter igen är vi utan torktummlare och tvättmaskin!!!

Det som är det sjukaste är att maskinen är fem månader gammal!!!

FY FY VAD SUR JAG ÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Anne!!!

mmmmmmmmmmm.............

2009-03-12 @ 19:58:42
URL: http://annesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0