Älskar Lost!!!

Jag gillar verkligen serien lost och tycker att jag har fått väntat hur länge som helst! Men nu så har den haft premiär i USA men kommer inte hit förren i Mars såg jag på en annan blogg.

Frågan om fildelning är en ganska het debatt och personligen så undrar jag varför de börjar visa Lost så sent här i Sverige?. Man tror sig kunna stoppa fildelning med nya lagar men i själva verket tror jag bara att de behöver vara lite snabbare med att visa serier och filmer även i andra länder än USA. !

Själv vill jag ha svensk text så jag får nog lov att vänta men väntar man på något gott så väntar aldrig för länge!!!


Kommentarer
Postat av: LOST BLOGGEN

Om du ska citera min blogg så vill jag gärna att du skriver det också. ;-) Kul att du läser den för övrigt!

2009-01-25 @ 12:22:43
URL: http://lostnews.blogg.se/
Postat av: lost fan

bästa serien genom tiderna! har följt lost sen första avsnittet,,season 5 var väldig bra! säsong 6 kommer 2010 o det är season finale kan inte vänta til dess ;P

2009-05-25 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0