Gott nytt År

Jaha nu har vi ett nytt år! Kan inte påstå att 2008 var ett bra år utan helt tvärt om så var det år som var så dåligt så man mår illa på bara tanken på 2008!!!!

Men nu skall man örsöka vara lite possitiv och hålla tummarna på att det blir bättre eller ialla fall lite bättre!
Igår så hade vi folk här och kan man tänka sig att ALLA mina barn var hemma med sina respektivna så det var jätte mysigt och vi både åt och drack gott och tiden bara försvann och kl 00.00 gick vi ut och skålade i campange i kylan,herregud det var kallt som bara den orkade bara stå ute i en kvart sen frös jag som bara den och gick in till mina små älsklingar som var jätte rädda för alla smällare och raketer!

Men hoppas att alla mina vänner hade en trevlig kväll?


Glömde fota våran mat men pannacotta kom med på korten!

Kommentarer
Postat av: Synne

Hej där. Pannacotta såg gott ut. Men vad sjutton är det för något?

Synne.

2009-01-02 @ 09:07:58
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0