Lets dance

Tittar på Lets dance! såg förra omgången och tyckte det var kul och verkligen spännande! Och denna omgång så är det lite roligare folk som är med så det kommer att bli sjukt spännande en massa fredagare framåt!

Vem hejar ni på?

Jag hejar på Mojje en kille som är jätte duktig på att skriva små söta sånger och skall verkligen hålla tummarna!

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Namn: Morgan "Mojje" Johansson
Ålder: 36 år
Yrke: Musiker/Programledare
Familj: Lisa och barnen Theo och Milo.


Min danserfarenhet: 0=ingen


Blev jag när jag fick frågan om att vara med i Let´s Dance: Chockad, smickrad och rädd.


Min första dans hade jag med: Jeanette.

Dansmoves som jag envisas med att göra på dansgolvet (men som inte gillar egentligen):
En backspinn, som jag egentligen inte kan göra.


Berätta något som tv-tittarna inte vet om dig: Jag har blivit påkörd av en gräsklippare som liten. Har ett jätteärr på låret som minne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0