Ordspråk

lycka-1.jpg


Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon min otursförföljde vän.



Ni är inne i ett stim just nu.

Jag tror och hoppas det ger sig så småningom.

Men det är klart att det är ju ganska dyra saker som går åt pipsvängen med.

Sitter här i ungefär samma situation.

Både kyl och frys börjar låta mysko. De är 13 år gamla så vem vet...



Det där med fega anonyma kommentarer är fegt. Men har man ordverifiering och kontrolerar kommentaren så kommer den inte ut på bloggen. Kan det vara ett tips.

Jag raderar alla sådana kommentarer. Nu får jag tack och lov inte så många. Men det ramlar in en och annan. De som skriver dessa kommentarer är fega ynkliga stackare som inte har nått annat för sig än att bråka. Inget att bry sig om.



Nu är jag nyfiken på vad ni fick tag i till Angelicas födelsedag....

Jag älskar paket....



Ett vackert brunt öga dotra har.

Jag har samma ögonfärg.



Nu ska jag strax skriva en mail till dig.

Ska jobba några timmar nu.

ser ut genom fönstret.

Snön som kom igår är borta nästan helt.

Det är blask....

så så var det med det.

Fryser det nu så blir det snorhalt.



Hör av mig på mail strax.

Sköt om dig vännen.

Kramen Synne.

2009-01-21 @ 05:49:36
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Synne

Hmmm

Undrar vart mina kommentarer tar vägen....

Skrev en lång en i morse.

Hoppas att allt är bra ialla fall.

Kram Synne.

2009-01-21 @ 15:05:01
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0