Äntligen

Det händer så sjukt mycket i våran familj just nu! Det är så otroligt mycket sorgliga saker som sker och det är tyvärr saker jag inte kan gå in på!

Sen har jag varit jättefrånvarande på blogg.se och har en massa bloggar att läsa ikapp! Och det kommer nog att ta ett tag,men jag lovar att titta in och lämna ett avtryck till mina favvosar! Jag har inte glömt er ialla fall!

Försöker för övrigt att gå igenom alla hästsaker som ligger och bara skräpar igaraget! Men herregud vad saker vi hade till hästen!
Tänkte faktiskt ha garage försäljning utav hästsaker någon helg snart! För det ligger ganska mycket pengar i allt!

Nu skall jag plocka här hemma för behovet är verkligen stort!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Trist att det händer jobbiga saker i familjen just nu.

Hoppas det blir bättre snart.

Skickar dig en stor Kram

2009-07-14 @ 16:53:08
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0