Skit bloggare

Ja jag är en riktig dålig bloggar! eller kanske har jag ett så otroligt tråkigt innehållslöst liv? Inte vet jag men det är som om det är tomt i bollen?!!!

Sen just nu så tycker jag att det är så otroligt svårt och jobbigt att vara mamma! Tycker att problemen kommer hela tiden en efter en,när man har rett ut den ena så händer det något sekunderna efter!!!

Ibland tror jag att  som Mamma kanske man kunde få ta tjänstledigt ibland eller ialla fall semester!! För säga upp sig funkar nog inte.....

Kommentarer
Postat av: synne

Jodå.

Försök säga upp din tjänst så ska du se vad som sker....

Kramen igen.

2009-07-08 @ 14:06:06
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0