Tror att jag spyr

MÅSTE BEVAKAS Anders Eklund får inte träffa kvinnan ensam -

Mördaren och våldtäktsmannen Anders Eklund, 43, har skaffat flickvän.

Flera gånger har kvinnan, en tvåbarnsmamma i 35-årsåldern, besökt honom i fängelset.

Redan i september förra året, när Anders Eklund fortfarande satt på häktet, hade han kontakt med kvinnan.

Han sökte då tillstånd för att "telefonera sin flickvän" men fick avslag.

I januari i år beviljades kvinnan tillstånd att hälsa på Anders Eklund i fängelset.

Men hur sjukt är det?Jag menar att denna kvinna kan bli kär i denna man som jag aldrig skulle ta på ens med dubbla handskar!!!

Hon berättar att det var hon som tog första kontakten med Anders Eklund, som då hade erkänt att han mördat Engla och Pernilla, för ett knappt år sedan.

- Jag läste om honom och tyckte synd om honom, han var så utsatt och verkade så ensam. Så jag skrev ett brev och han skrev tillbaka. Nu brevväxlar vi.

Hon säger att hon inte skulle beskriva dem som ett par.

- Vi är mer som vänner.

Har ni en kärleksrelation?

- Nej, det kan man väl inte säga, säger kvinnan som jobbar som sjuksköterska och själv har en dotter i Englas ålder.

USH USH


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag har också så svårt att förstå hur kvinnor kan falla för såna män.

Dessutom har denna kvinna barn.

Jag förstår inte hur hon tänker....

Det hela är ofattbart...finner inte ord....



Kram

2009-07-15 @ 21:35:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Leia

Hon måste vara galen :S

2009-07-15 @ 22:32:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: sierra

herregud , USCH!!

hur fasiken kan hon ???? :O



fin blogg btw, kram :)

2009-07-16 @ 15:09:47
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0