Berättelsen om S

Tänkte berätta min syn på S en tjej som utnjyttar  människor och som är en fruktansvärt falsk tjej på 20år!!!

S började i Angelicas gymnasium på andra året,S kommer i från ett hem med både knark och alkohol inblandad,,men fick bo på olika fosterhem tills hon inte klarde av det länge och bestämde sig för att flytta upp till Stockholm och bo oss sin syster som också har en massa sociala problem, Efter ett tag funkade inte det och sociala gick in och lät henne dela lgh  tillsammans med en ex narkoman,

Idet skedet så kom hon att börja umgås med Angelica och hennes BÄSTA vän C,dom umgicks ganska mycket och hade nog ganska kul,!!!
Hon vantrivdes så enormt i lgh så Angelica tilllät henne att bo hemma hos oss! 3 månader bodde hon här och åt och andvände shampo och div saker utan att betala en enda krona! Visst jag tyckte synd om henne men lärarna i skolan ringde och bad mig låta bli att ha henne här för enligt dom så skulle hon utnjyttja oss? Tyckte det då att det lät fult sagt men efter hand så skulle jag nog ha lyssnat!!!!

Ialla fall så ordnade soc en lgh till S så hon äntligen kunnde komma härifrån! Jag plockade ihop saker till hennes lgh,ringde sociala för att hon skulle få mera pengar till möbler i lgh,och min favorit chef Annika var så go att hon gav S 1000kr till saker i lgh och absolut inget annat! Jag sa till S att enda hon skulle göra var att sända Annika ett vykort med ett tack! Och hon lovade att det skulle hon göra!!  Fyfasiken har Annika fått något tack?? Nä för i den stunden hon fick pengarna in på hennes konto och Angelica bad henne kolla om pengarna hade kommit in? Då sa S: Vilka pengar? Och iden stunden så hörde hon inte av sig något mer utan började umgås med folk som hon verkligen Hatade?????
Men hon lät sin syster skriva sms så jäkla feg!

Men snälla är det jag som är hellt knäpp eller? Jag har alldrig känt mig så sjukt blåst som jag gjorde då!!!!!
Och Annika en människa som alldrig mött S men endå kände så mycket för henne att hon gav bort pengarna som hon aldrig fick ett tack för!!!

Saknar inte alls henne eller dom andra personerna men jag vill att ni som har henne med att göra passa er jävligt noga för hon är så söt och snäll och sen smäller det!!






Ja NU KAN JAG INTE HÅLLA KÄFTEN LÄNGRE!!! som det brukar låta!

Kommentarer
Postat av: synne

Godmorgon.

Siter och läser ikapp en del hos dig.

Har mist lite av blogglöden för stunden. Men det är så skönt ute att man inte vill sitta vid en dator.



Förstår din ilska över denna tjej. En del är väldigt syniska och utnyttjar alla för allt det är värt.

Men hon kommer få sitt straff en dag. Det kan kan jag lova dig.



Nu får ni njuta av söndagen ni med.

Här blir det skogstur och så bad till kvällen.

Kramen Synne.

2009-06-28 @ 06:44:00
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0