Härligt

Ännu en varm och skön dag! Skönt att det inte är lika varmt inne nu ikväll som det har varit dom andra dagarna! Jag är så glad att Tommy mår så bra som han gör!!! Tack gode gud åter igen!

Angelica och jag gick och åt lunch på kina restaurangen i närheten av där vi bor!

Sen hände det en lite rolig sak! Ja just då kanske det inte var så oligt men..... Thomas jobbade och Angelica var på sats och Alida badade och jag tänkte jag går ut med dogsen,gick en promenad och sen gick jag in till våra grannar för dom har en trädgård att dö för!!!
Vi satt och pratade inne och hundarna sprang ut och in och jag mitt pucko glömde tiden och när alla kom hem så var jag inte hemma! Och dom väntade länge och tillslut så kom Athena hem utan att jag märkte det,jag satt fortfarande inne oss grannen!

Både Thomas och Angelica ropade och skulle börja leta efter mig i skogen!! När Athena sprang iväg igen då rusade Angelica med och såg att hon gick in till grannen! Och där var jag utan att veta om vilket rabalder som jag orsakade!

Allt detta är pga av att jag är lite snubblig och har så ont så dom fick för sig att jag hade ramlat i skogen och Freja skulle aldrig ha lämnat mig medans Athena skulle säkert ha sprungit hem!

Skit sjukdommen gör att dom inte ens vågar att jag går själv ut!!!!

Men nu är  Mamman hemma igen!

Tack mina älsklingar för att ni bryr er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0