Helgen

Denna helgen har inte varit så lyckad! Ilördags så skulle jag och min goa minsta tjej Alida gå med mig på en marknad,
tyvärr så kände jag mig inte så ok på morgonen men ville så gärna gå,så jag knallade dit och vi kikade runt ett litet tag.
Alida ville gå och äta thai mat och då kände jag att min mage började knipa!
Då valde jag att lämna henne och hennes vän med pengar så att dom kunde äta och jag skyndade mig hem och det är en bit att gå!!! Och magen började knipa som bara den och på slutet så fick jag "tro det eller ej"men jag fick faktiskt springa och samtidigt ringa till Alex så att han ställde upp dörren! Vet ni vad som skulle hänt annars?

Jo jag hade nog gjort på mig!!!! Vet ni vad hemskt det var? Magen gjorde tyvärr så ont och jag fick springa 20 gånger på toan!!!!!!
Hela Lördagen fick jag ligga på soffan!

Tyvärr så kom Angelica hem ifrån sitt jobb och hon var nog hemma runt en timme och sen satt hennes mage igång att värka och hon började spy!!! Hela natten spydde hon och hade så ont i magen!
Så vi låg i sängen hela söndagen som döda sillar!!

Visst kan man kanske ha trevligare helg en den vi hade??



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, vad jobbigt och vilken tur att du hann hem innan det hände en olycka som säkert inte skulle ha varit så kul.

Kommer ihåg en gång när jag varit ute och ätit och åkte hem med tunnelbanan och min mage började knipa,

och det var knappt jag kunde hålla mig tills jag kom hem.

Ryser när jag tänker på vad som kunde ha hänt.

Verkar vara en ordentlig "maggrej" ni råkade ut för.

Kram

2009-06-09 @ 16:01:04
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0