Lite kloka ord

Hittade på en blogg lite kloka ord som jag tänkte att jag skulle ge till er,ja jag vet att jag verkligen gillar ord,ordspråk,dikter och poesi!

Lappad vänskap blir sällan hel."

Det som inte hinner göras i tid, får göras i otid!

Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt

När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd."

För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion."

Har ni hört talas om reinkarnationsparty? De kallas också kom-som-du-var."Ha Ha

Naturen har gett människan en tunga, men två öron, för att vi ska höra dubbelt så mycket som vi säger.

Vad säger ni visst finns det något i som stämmer så bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0