Midsommardagen

Hoppas att ni hade trevligt med god mat och sällskap? Vi hade det trevlig och åt jätte god mat men vädret ville inte vara med oss,men vi trotsade och dukade på våran altan så vi kunde äta utan att bli blöta ialla fall!
Angelica var ute i stan men var inte så länge för hon skulle jobba idag!
Thomas har åkt som vanligt ut och fiskat,Alida är på landet med Ronja så just nu är det Alex och jag hemma!
Men för min del så skall jag eller måste jag städa!Fattar inte att förut så skulle jag aldrig låtit det bli så stökigt som jag kan låta det vara nu!jag skulle ha blivit tokig och städat efter festern även om det var mitt i natten!

Men visst känns det ganska skönt att inte känna det jäkla måsten ialla fall!

Men nu måste jag sätta fart har suttit en timme vid datorn redan!

Hoppas att ni kan njuta på eran lediga dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0