Solen

Inte kan man klaga på vädret i Sverige! Men hur många sommrar brukar vara så här? det som är så synd är att det brukar bara hålla i sig några veckor,men vi svenskar är så vana att då brukar vi säga att sommaren 2009 var helt underbar! Så man kan inte kalla oss kräsna!

Hundarna är helt slut väljer att sova inne efter våran promenad i solen! Ont har jag idag också FATTAR inte blir så sjukt trött på att ha värken och varje dag undra jag hur länge man orkar ha denna skit sjukdom?

Alida har åkt och badat på Ekilla hon har varit där från morgon till kväll i flera dagar,jag ser ut som ett vandrande lik brevid henne!

Angelica ligger och solar på altanen och pustar för där blir det så jäkla varmt och poolen inte är fixad så hon får spruta med vatten slangen ibland!

Jag har en massa paket ifrån Tradera som jag måste fixa så det är väll bäst att jag sätter fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0