SoooooooooooooooooL

Vilket väder! Helt underbart med lite värme,Idag var jag duktig för att jag klippte Freja och det är inte så lätt och det tar ett par timmar.
Men det är skönt för henne nu utan den tjocka pälsen,och nu kan man riktigt se när dom små krypen (fästingarna) fastnar i hennes päls!

Ja vet ni vad jag och Angelica träffade på igår?

Berättar för er lite senare för nu skall jag försöka få bort allt hår som ligger överallt,usch nu killar det i min näsa och halsen börjar klia! Jag blir allergisk varenda gång som jag klipper Freja! PROSIT!!!!  (TACK)


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Här är det också helt underbart väder och hoppas det stannar hela sommaren.

Kan tänka mig att det tar sin lilla tid att klippa vovven.

Men säkert skönt för henne nu när det är så varmt.

Ha en fin fortsatt kväll och dag imorgon.

Kram

2009-06-23 @ 21:37:58
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0