Sov Gott

Nu är min tid inne för att krypa ihop med mina älsklingar! Men först måste jag kissa dogsen och torka av vardagsrummet innan jag går ut med dom, för då hinner golven torka innan vi är tillbaka!

Jag är tyvärr inne i en period av trötthet och det blir inte bättre för jag är vaken varannan timme och det är pga våran säng som min kropp inte orkar med!
Vill så gärna kunna köpa mig en tempur madrass men det har inte vi råd med för dom är sjukt dyra!!!
Kanske måste fundera på om jag skall bli lyxprostetuerad???? (ursäkta stavningen)

Haha kommer Thomas att säga och att jag kommer få betala till torskarna istället för att få betalt ! nähä inte ens det klarar jag av!!!

Ush att pengar skall ha så stor betydelse iallt känns inte så kul när man bara får 70 procent i sjuklön!!!!

Nu får jag sova och hoppas att jag verkligen kan sova några timmar i streck ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0