Bättre

Idag mår jag mycket bättre en igår! Igår hade jag så ont att jag inte kunde svälja maten!!!! Så det känns så hemskt skönt!
Men tyvärr så kan jag inte fatta att hela detta hem stannar upp och inget blir gjort dom dagarna som jag ligger dålig? Men hallå!!!!! Vi är faktiskt sex personer och ingen gör något knappt går ut med hundarna,spisen var jätte skitigt efter att dom lagat maten!!! Hmmm!

Jag blir så sur för det är väll inte bara jag som bor här?????

Nu skall jag sluta vara gnällig! Mina söta små hundar har börjat löpa och känner sig så emliga och vill inte ha trosorna på sig,men tyvärr blöder dom alldeles för mycket för att kunna vara utan!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så skönt att du mår bättre i halsen nu.

Jag skulle nog känna som du om inget gjordes hemma när du var sjuk.

Du får kanske lära upp de övriga familjemedlemmarna när du blivit piggare ;-)



Sådana trosor för hundar har jag aldrig sett....:-D

Är det på riktigt ?

Söta är de och skulle vara kul att se dem på vovvarna ;-)

Kram

2009-03-30 @ 18:42:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: G-Amanda A.

Hejsan :)

Jag undrar vart du köpt trosorna? Har försökt leta jätte mkt på nätet (för ett bra pris) för min lilla chinese crested, men hittar inget bra :(



Kram kram :)

Amanda.

2011-06-07 @ 08:42:57
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0