Tjock i halsen

Ush vad jag är tjock i halsen! Det känns som jag har tjocka halsmandlar! Men tyvärr är det så att jag inte har några halsmandlar kvar!!!

Men vi tog en tur till Bro där Willys ligger och inhandlade lite eller ganska mycket bas varor som var slut! Vi köpte inte så mycket kött eller korv för våran stora frys måste rengöras för det ligger spad ifrån kräftor.
Ni kan tänka er vad det luktar???

och vet ni vad jag har varit duktig idag! Jag har skurat ut vårat kylskåp!
Nu skall jag sätta mig i soffan och tycka synd om mig själv!



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas du inte råkat ut för någon jobbig förkylning eller influensa.

Har hört att de härjar fortfarande.

Ha en bra fortsatt kväll.

Kram



2009-03-25 @ 22:02:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0