Vän eller?

Falska vänner & Riktiga vänner

Alla har säkert någon gång blivit sviken av någon de trodde de kunde lita på, alla har säkert snackat skit bakom ryggen på någon annan, och de allra flesta har upplevt äkta vänskap också, kärlek.
Man vandrar igenom livet och stöter hela tiden på nya människor. Människor man älskar och människor man verkligen hatar!
Man får lära sig leva med det, för de finns överallt.

Jag kan känna mig väldigt frustrerad över hur vissa människor kan vara så blinda. Och hur andra kan vara så falska.

Hur man som person, när man går rätt väg och är ärlig och äkta, kan få alla emot sig pga en falsk, patetisk människa.
EN patetisk människa som sprider sina lögner om en, och ALLA går på dem.

Hur man ses som en dålig person, en mobbare, en riktig bråkstake. Bara för att den falska människan spridit en massa skit om en.
Sådant gör mig frustrerad och arg.
Finns det något jag verkligen ogillar är det människor som är så svaga att de måste
sprida skit om andra för att må bra.

Jag har ingen aning om var jag vill komma med det? Men skönt att få det sagt!!!!
De som är ens riktiga vänner finns där för en även när det blåser som hårdast. De joinar dig i vått och torrt.. <3

Kommentarer
Postat av: Synne.

Läser ditt inlägg här och får onda aningar...

Haft någon som skriver anonyma kommentarer på min blogg. Mår så illa av sånt. Hoppas det inte är det som hänt dig.



Har suttit och läst igenom din blogg nu. Så mycket du hunnit få med.

Vilken kanal går efterlyst på?



Snart ska jag i säng några timmar.

Har jobbat inatt.

Jag hör av mig snart.

Storkramen Synne.

2009-03-17 @ 05:39:42
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det med vänskap kan vara knepigt många gånger.

Att hitta en vän man kan lita 100 procent på och kunna prata om allt,

det är underbart.

Att uppleva äkta vänskap.



Men man blir verkligen ledsen när man träffar människor som är falska,

och även går bakom ryggen på en och berättar om förtroenden osv...

Sådant är mycket smärtsamt att uppleva.



Och ja, en falskt människa kan göra mycket skada.

Så man blir glad när man hittar vänner som man verkligen kan lita på

och som finns där även när det blåser som hårdast.



Kram

2009-03-17 @ 15:41:16
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: annette

Tyvärr så finns dessa falska vänner överallt omkring oss, har själv råkat ut för dessa och har svårt att lita på människor, har idag ett fåtal människor som är verkliga vänner, bättre det än att ha en massa människor som det inte går att lita på.

Hoppas Du inte drabbats för hårt av någon ondsint person!



KRAMEN //annette

2009-03-17 @ 20:16:29
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0