Enköping

Jaha då var det Måndag igen! Jag tycker att veckorna springer iväg! Helgen har varit jätte lugn för mig hela Lördagen vilade jag nästan hela dagen för den jäkla värkens skull!

Söndagen var Thomas och jag på våran blomsterhandel och inhandlade lite blommor som jag skall ta kort på sen.
Idag blir det en liten tur till Enköping för jag skall till Lasarettet för att magnetröntga ryggen.
Sen blir det väll lite affärer för lilla shopoholicen Angelica skall förlja med mig och det finns lite affärer där!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, dagarna och veckorna går verkligen fort.

Trist att du har sån värk, det måste vara så jobbigt.

Hoppas det gick bra med röntgen av ryggen, och att din rygg blir bättre snart.

Ha en bra fortsatt kväll.

Kram

2009-05-11 @ 19:31:26
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Annie Annalunda

Hej Millan!



Tack för din jätterara kommentar! Jodå här har du en som stelopererat sig. Ångrar jag inte! Har du frågor så hör gärna av dig.



Kram Annie

2009-05-12 @ 00:46:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0