Grattis

Grattis Thomas som kom på första plats i en jätte stor tävling i Danmark!




Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: åh härligt :)



vad har du för dig då?

2009-05-03 @ 02:19:47
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Synne.

Grattis säger jag med. Kul att du vann Thomas.

Klems Synne.



Så säger jag Grattis till Alex med.

22 år är en bra ålder.

Lev livet, men gör det med förnuft.

Kramen igen från mig.



De där jesuspratarna är nog hormoner, eller menar Mormoner menar jag. Fast med tanke på deras kostymer så är de nog Jehovas vittner.

Jag kan inte med den sekten. Usch säger jag bara.

Låt folk tro på vad och vem de vill, så länge de inte tvingar sin tro på mig så struntar jag i det.



Smarrig glass med andra ord.

Näe för sjutton.

Måste nog ha oss en tur till Stockholm snart.

Hälsa resten och må så grankott.

Kram Synne.

2009-05-03 @ 11:02:27
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0