Hipp Hipp

Hipp Hipp Hurra för mig och Prinsen idag!

Fast jag fyller lite flera år mer!

Kul att Barnens farmor Anna-greta kom i morse och tänk att det hade hon berättat för mig för några veckor sen men det hade jag som vanligt glömt!
Men vi blev jätte glada att hon äntligen kom!
Och utav Barnens Farmor och Farfar fick jag ett presentkort på Lindex och en underbar blombukett !Tack så hemskt mycket!
Utav Alex och Linda fick ja en underbar fin bok om blommor och det var verkligen en fin bok! Tack till er skall krama dig Linda sen när vi ses! Och tack för presentkortet Alex och Pappa,Angelica och Min lilla fis Alida och det var ett presentkort på en jätte mysig butik i vårat centrum där dom har sjukt mycket vackra saker! Så det kommer inte att bli svårt!
Sen så hade Angelica varit och beställt en ansiktsbehandling på våran härliga skönhetsbutik! Så nu ni kommer jag bli som en ny människa!
Tack så hemskt mycket min darling!

Och tack för att ni fick äta risgrynsgröt till middag men det var ju min dag att bestämma! MUMS!

Tack mina älsklingar för allt!







Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Grattis =)

kram Stéphie

2009-05-13 @ 22:55:44
Postat av: Inger Maryissa

Stort Grattis" på födelsedagen, och vilka mysiga presenter du fick.

och risgrynsgröt till middag....inte dumt heller ;-)

Ha en fin fortsatt dag.

Kram*

2009-05-14 @ 13:32:21
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0