Ja må hon leva

Grattis Svärmor och barnens Farmor som blir 70år den 26/5, men jag tycker verkligen inte att hon ser ut att fylla 70? men det beror väll lite på hur man mår i kropp och själ! Det var bra påhittat av Thomas syster Susanne att slå ihop alla till en middag som inte Anna-greta visste om!

Så dom bestämde att vi skulle träffas och äta på våra goda vänners restaurang Taratino på Roslagsgatan i Stockholm,där har dom extremt god mat! Så är man i Stockholm och gillar Italianskt mat så gå dit.

Men Farmor blev så glad att vi alla var där! Susanne,Frida,Fabian,och Stefan hade kommit upp ifrån Malmö och Jeanette,Robert,Patrik och Roberts flickvän kom också,och våran familj var också alla med och söta Linda var med! så sammanlagt var vi 17 personer!





Våran goa Farmor,som var heders gäst denna kväll!



Susanne och söta Frida och bakom är Jeanette!



Barnens kusin Robert med flickvän!



En till kusin Fabian med sin far Stefan!



Min Thomas och hans far Börje!



Min Alex och goa Linda!



Men visst är det hemskt?vi tog kort på alla som var där men barnens tredje kusin Patrik fick vi bara ryggen med!!!
Han med vit skjorta!



Alida och Amanda


'
Herregud hur jag ser ut?det ser verkligen ut som jag tittar ner iglaset för att se om jag hade något mer att dricka!!



Och vackra Angelica!

Jätte trevligt var det ! Och vet ni vad jag fick med mig hem?
Terramiso italiansk efterätt som jag verkligen älskar!
Tack Aldo!

Och vet ni att Angelicas vännina Hanna jobbar där!
Så trevlig tjej!




Kommentarer
Postat av: Synne.

Instämmer i det stora grattiskalaset. Måste vara så härligt att möta alla släktingar så där.

Ska till Nynäs nu på fredag så man skulle kanske ta en sväng in och äta där.

Får se vad tiden räcker till.

Hälsa alla så gott.

Kramen Synne.

2009-05-24 @ 06:18:51
URL: http://nabolandet.blogspot.comt
Postat av: UllaMona

Härligt att träffas hela storfamiljen...fin bild på dig när du tittar djupt i glaset :-)

Kram

2009-05-24 @ 20:38:10
URL: http://ullamona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0