Team myspappan

Thomas och hans fiske vän Magnus vann tävlingen i Danmark,det var Nordens största tävling i trollingfiske med 280 startade båtar,lite kul är att dom blev interjuvad av både Dansk tv och radio vi satt och tittade på klippen när dom tar upp Magnus och Thomas på scen för att överräcka en check på ???? kr som jag inte kommer berätta för det finns så många människor som inte behöver få veta det!  Men jag kan säga att så mycket pengar var det inte!!,förstår att ni är malliga killar!




Synd att jag inte kunnde sätta in klippen ifrån Dansk tv men jag vill säga Hipp Hipp HURRA!

GRATTIS


Kommentarer
Postat av: Synne.

Jag säger detsamma...

Du behöver inte sätta ut allt på bloggen. Folk behöver inte veta allt.

Kramen Synne.

2009-05-04 @ 18:21:30
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0