Välkommen

Välkommen sköna maj! Maj är den bästa årsmånaden tycker jag ,visst finns det många månader som också har sin charm, men ändå så är det Maj som jag längtar till!

I Maj så fyller jag och Alexander år,Tänk att jag fyller 45år! Fast tittar man på mig så ser jag ut som 65år!!!

Alex fyller år den 2 maj och han blir hela 22år gammal,och det är 22år sedan min Pappa dog.
Det känns så otroligt vedmodigt varje 2maj som för Alex skull skulle vara en happy dag så är det den dagen jag saknar min pappa mest!!!

Skall gå ner till centum och handla lite mat som jag ,Angelica,Alex ,Alida och Linda skall äta och fira Alex en dag förtidigt för han skulle ut i morgon.

Tänkte faktiskt berätta om min pappa,och hans död det låter inte roligt men jag skall förklara senare när jag kommer tillbaka!

SAKNAR DIG PAPPA!



Hittade denna på Google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0