Värme

Här har vi riktigt utomlands väder! Synd att inte poolen är iordning än,det är nu man skall stara den för att få det skönt i vattnet!
Det får bli nästa helg,den här helgen har jag faktiskt varit helt själv hemma ja förutom mina älsklingar Freja,Athena!
Inte för att vara taskig! men det har varit en jätte skön helg där jag har i princip inte gjort något!

Fixat lite i trädgården och gjort nya budskapstavlor och vilat eftersom jag tog ut mig själv när jag klippte gräset i fredags och jag vet hur jag blir dagarna efter så jag får skylla mig själv!!!

Angelica är hos Daniel,Thomas är på väg hem ifrån fiske,Alex har åkt till en kompis och sen jobbar han natten och sen väntar jag på mitt lilla pyre som varit borta på Ronjas land och hon har faktiskt redan badat!

Nu skall jag faktiskt vila innan Thomas kommer för då skall vi åka och handla någon mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0