Sova

Herregud KL är Kvart I ett 00,45 och jag och Angelica sitter Glor uppe och! Tittade på filmen Heartbreak Hotel och tänkte på en vän som jag Inte har pratat med på evigheter, Men hon är nog Int Speciellt Intresserad av Att Heller Vara vän! Men det är är som det! Ialla fall så var jag och hon så otroligt Lika Dessa damer i filmen och mina tjejer säger Också Att mamma du är hon och vännen är hon!, Men det är jättefina minnen och det är vall tur Att man har dom ialla fall även om minnet sviker mig ibland!


Men nu Skall jag i säng tilltt jag måste få upp Alida i morgon bitti, Ush jag har tandläkar tid i morgon fy fasiken kommer nu jag Drömma mardrömmar!


Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0