Städ dag

Alla tjejor ligger nedbäddade med olika sjukdomar! Amanda är dunderförkyld,Angelica har jäte ont i fingret,och Alida vaknade kallsvettig och illamående!

Men jag tänkte faktiskt försöka städa upp behövs verkligen för Athena hårar som bara den!!!!
Tänk att ett litet kryp kan håra så mycket? Ligger hund hår överallt!!!!

Jaja det är väll bara att sätta igång! Just ja sen skall jag skriva en lapp och sätta upp på våran djuraffär för jag söker en liten herre som jag skulle vilja para Athena med!!!!

Må så gott alla bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Synne

Har ni fått besök av svininfluensan kanske....

Ingen fara. Det går över. Hade den för ett par måndader sen.

Små valpar ja...

Syrran har en drös med valpar hemma just nu. Har inte sett dom, bara hört om dom.



Go bedring till er alla.

Kramen Synne.

2009-11-10 @ 15:02:11
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0