Tandläkare

Idag elller rättare sagt i morse så var jag och påbörjade min rotfyllning av den onda tanden! Men inte kunde människan (tandläkaren) bedöva när hon skulle börja rota i tanden pga av att jag är så svullen!!! Men HALLO hur ont skulle inte det gjort? Tur att hon sprutade bakom tanden i alla fall så det blev lite bedövning!!!

Men inte är det najsigt att sitta i stolen?och på det så fick jag så ont i min rygg att bara sitta där blev en pina!!!
Nu behöver jag inte gå dit fören nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Usch...rotfyllning som är så jobbigt.

Skönt att tandläkaren lyckades bedöva till slut.

Säkert det kommer att kännas skönt när det är klart.

Kramar

PS. fick du mitt mail ?

2009-10-08 @ 21:38:50
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Synne

Hej på dig.

Tandläkaren är inte så skoj. Men ibland måste man dit.

Det kommer bli bra när det är klart.



Trattisar ja. Skicka hit dom! Vi äter dom ju... Men här finns inga.

Har letat och letat....Men de få jag fann hade reda någon trampat ner. Inget djur, utan en människa.



Marknad är skoj. Undrar om vi köpte likadana strumpor?

Jag köpte 14 par för 100 kr i Arvika. En del var jättesmå, fick de inte över hälen. Så passa på det när du provar dom.



Nu håller vi på med sista bestyret. Snart far vi. Det ska bli så skönt. Flyget går 7 på söndagsmorgon. En hel veckas ledigt. Kan inte tro det.

Hör av dig snart igen.

Kramen Synne.

2009-10-09 @ 09:48:51
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0