Åldras med värdighet....

Brukar titta på förkväll nästan varje kväll!Tycker att det är ett bra program och framförallt tar dom upp allt mellan himmel och jord,så programmet blir alldrig tråkigt.

Sen tycker jag att alla tre tjejorna som är programledarna är sjukt duktiga!!! Och en som jag tycker har åldrats med värdighet är Yvonne Ryding!! Hon är sjukt vacker tycker jag!!

Yvonne Ryding
Yvonne som yngre
Yvonne Ryding

Men lika vacker nu!!

Kanske skulle jag prova hennes hudvårds krämer?Så kanske jag också kommer åldras med värdighet?


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Tror inte man åldras med värdighet med hjälp av krämer och smink.

Jag tror det har med att göra hur man mår.

Jag tror det är viktigare att hålla sig i trim, röra på sig och äta rätt ja...

Så det har jag nu börjat gjort hihi.

Kramen Synnöve.

2010-04-24 @ 16:10:11
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0