Läkaren

Jippi fick tag i min läkare idag!! Och det är inte speciellt lätt att få någon tid att komma dit eller få en telefon tid!
Men hon ringde upp precis den tiden hon skulle.
Jag har just nu aktivitetsersättning ifrån arbetsförmedlingen och roligaste är att jag har inte hör ett ljud ifrån dom!
Jag som hade blivit lovad att få komma med i olika saker som arbetsförmedlingen skulle ordna!

En enda gång har jag träffat henne och jag pratade med henne i Onsdags och vi skulle träffas den 8 April,och då skulle vi diskutera om jag skall gå över till A-kassan eller bli forsätt sjukskrivning?
Sen säger hon att det kommer bli en önskan ifrån arbetsförmedlingen att jag skall bli sjukskriven?? Alvarigt så fattar jag inget alls??????

Så nu skrev ialla fall min läkare ett nytt läkarintyg och sen fick jag en ny tid den 30Maj,för då går mitt läkarintyg ut!!!!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Näe du, myndigheter förstår man sig inte alltid på.

Hoppas det ordnar sig iallafall.

Kram.

2010-04-02 @ 11:07:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0