Städat

Jag har fortfarande en känsla i kroppen!det känns precis som om jag hade influensa!! Jag kan beskriva min värk som om man låg med en influensa!!
Men jag har plågat mig med att damsugit och det är bara på grund av Athena som hårar!! Måste hålla efter så att det inte blir astma anfall här hemma!! Angelica och Alida tål faktiskt inte hundar!!! Så just nu är det problem just bara för att hon skall bli av med vinterpälsen!!!

Sen var vi iväg till VI för att hämta en sak som jag hade Traderat! Och det var ett underbart barn ansikte i sten,jag blev jätte glad för det och roligaste av allt är att jag inte har betalat många kronor för det !!!!


Jag skulle köpa en ny blomma till min te-kopp!Och visste faktiskt inte vad jag skulle hitta på?
Men jag hittade en blomma som hade olika färger på blommorna!! Hade inte sett det förut så det var faktiskt kul med något annorlunda!!

Det är rosa,gula,orange och ljus röda blommor i samma blomma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0