Tillbaka

Min blogg har jag helt lagt åt sidan för ett tag! Gillar verkligen allt med bloggar,att skriva,fixa ordning sina bilder,tänk att om några år kan man titta tillbaka på bloggen,iprincip som en dagbok!
Älskar även att kolla in mina bloggis vänners bloggar! Ja bloggen har blivit en livsstil på något knasigt sett!

Men nu under en och en halv vecka så har jag inte haft någon lust att blogga!Vet inte varför jag får en så extrem bloggtorka?

Men nu skall jag försöka för min egen skull ta mig i kragen och ialla fall skriva något varje dag!!!



Bilden har inte något med texten att göra,tyckte den var rolig!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Fy du, den var bra haha...

Bloggtorka har vi nog alla en gång i bland.

Så är det.

Sköt om er.

Kramen Synnöve.

2010-04-20 @ 17:59:11
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0