Fy fasiken

Sen vi flyttade till Bålsta för ca 4år sedan så har det hänt så fruktansvärda saker så jag undrar verkligen hur mycket mer man orkar?

Vi har haft inbrott i vårat garage 3 gånger,försök till inbrott i huset 1gång men Alex var hemma och kunde stoppa det men tyvärr blev han nedslagen i bakhuvudet!,Alida har blivit påkörd av en bil och hela framrutan krossades men hon klarade sig helskinnad,Amanda hade fest och hela Alex rum blev länsad på både x-box och dator+mera små saker,en före detta pojkvän kommit in och hotat både mig och min dotter och det slutade med blåmärke på armen och nedslagna krukor,Alida har blivit misshandlad av en kille och en tjej så hela hennes sida var blå,Amanda har blivit misshandlad av en tjej och då fick hon en blåklocka på ögat,en stor sten inkastad i Angelicas rum och hon var full av glas,tur bara att den stora stenen inte hamnade på henne,Alida har blivit mobbad utav fyra tjejor i nästan ett helt år och det resulterade i byte av skola!Sen har det varit en massa andra saker som jag inte riktigt kan skriva här.....

Men det var en liten snutt på vad som har hänt sen vi lämnade Kallhäll!!!!


Kommentarer
Postat av: Annica Bergström

Låter ju fruktansvärt! Jag har bott i Bålsta från det jag var 6 till jag blev 11 o flyttade till jakan. DÅ var det rena rama landet...korna rymde o gick längs järnvägen...en helt annan tid. Låter som det kanske är dags att byta bostadsort för att ni alla ska känna er trygga!!stor kram

2010-08-17 @ 19:54:30
Postat av: Diana

Millan. Millan

Vad ska man säga - kan man ha mera otur.

Kallhäll har sina nackdelar oxå men kom tillbaka vännen. I och för sig tror jag inte att det som händer beror helt på den miljö man befinner sig i. Utan det verkar mer och mer idag som att ungdomar löser konflikter på ett annat sätt än vad vi gjorde när vi var barn. Eller så upplever man det bara så och det var lika när vi var små. Men det viktiga är att du och dina kärsate kan känna sig trygga i den miljö där de bor och det verkar du inte ha nu. Men det är till syneve och sist ni som tar beslut men skulle vara kul att se dig i Kallhälls krokarna igen. Bamse kram Diana

2010-08-18 @ 10:19:15
Postat av: camilla hejdenberg

Men vännen vad är det för idioter varför har dun inte ringt ...... kram

2010-08-18 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0