Lussebullar

Jag och min lilla Princessa baka gudomligt goda lussebullar i går!Men vi råkade göra dom så himla stora! Men goda var dom som bara den!
Sen är det som vanligt här,segt och jäkligt tråkigt..... tycker att jag kämpar med alla instanser för det ena och det andra!! Det tar så himla mycket på mig att jag är slut,trött och nästan hela tiden på dåligt humör!

Sen tycker jag det är tråkigt att Julen snart är här,jag tycker inte riktigt om julen men när man har barn så får man väll göra jul i huset i alla fall!
Så jag får väll ta fram mina jultomtar och annat juligt,för det har jag mycket av och även jätte fina saker!

Pysselrummet står belamrat med en massa saker men tror ni att jag är där inne och pysslar?Nä inte ens det har jag lust med!


Nä jag skall ta en till lussebulle så kanske jag blir lite gladare!


Tog lite pärlsocker på dom och det blev jätte gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Millan,

Tusen tack för dina urgulliga kommentarer hos mig, blir så glad ska du veta! Ja man får ställa upp för de små liven med både det ena och det andra men lussebullarna ser smaskens ut =)

Mina stämplar köpte jag för några år sedan hos scrapnet.se

Jag har fått jättemycket frågor om dem och det verkar dessvärre som det är svårt att få tag på dem i Sverige. De är foamstamps så prova att googla på det och se om du hittar någonting, vet att jag såg dem på någon webbutik i UK eller liknande.

Hoppas du får fatt på dem för de är verkligen superroliga att jobba/pyssla med.

Ha en härlig helg

Kram Anna

2010-12-03 @ 22:20:28
URL: http://www.hagensvitavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0