Godmorgon

Eller inte godmorgon utan godförmiddag! Jag har redan hunnit med att damsuga hela övervåningen,städade ju ganska bra igår!

Thomas har varit och tagit sina stygn! 9st +ett i naveln och ett på vänster sidan,dom tänkte ta blindtarmen med titt hål men pga sprucken blindtarm så fick dom öppna magen!
Han mår oförskämt bra med tanke på att han var så sjuk och han får gå på pencillin ytterliga 10dagar!

Jag skall klä på mig och gå och posta brevet till akassan,så dom räknar ut hur mucket jag skall få i aktivitetersättning? Just nu får jag 177kr minus skatt!
Men jag har rätt att få 665kr tror jag per dag.

Sen har jag fått tid till arbetsförmedlingen den 5 feb,får se vad det blir av det?

Bjuder på en bild i från Egypten som vi var förra sommaren!



Angelica sitter upp tillsammans med Thomas,Sussie ligger i solstolen!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Mmm så skönt det ser ut att vara där vid stranden.



Hoppas det går bra med Tomas.



Håller tummarna för dig hos hos F-K och arbetsförmedlingen.

Kramen Synnöve.

2010-02-02 @ 08:53:09
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0