Två

Vet ni vad jag har stoppat i mig idag?

Jo två st Semlor!! Glad att det var semel dagen idag,för då kan med gott samvete få proppa isig!!
Även på anstalterna får dom semla idag! Bra va för alla som sitter där!!

Men nu skall jag gå och lägga mig! Blev lite förvånad för nu satt jag vid tv och dom visade ett avsnitt av Niptuck en serie som jag slaviskt har följt för några år sedan,och nu visade sig att det var avsnitt som inte jag sett!
Kollade på cd-on och då visade sig att det har kommit ut två nya boxar med fortsättningen???

Tänk vilken koll jag har??
Spännande för jag verkligen älskade den serien!!


GODNATTT





Nostalgitripp!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Hejsan på dejsan.

Har inte följt den serien måste jag säga.

Men sett lite sporadiskt då och då...



Beppe däremot vet väl alla vem han är....



Jag har INTE fått semla idag.

Jag blir så sur...

Kramen Synnöve.

2010-02-17 @ 23:14:59
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0