Inget för kräsmagade

Var trött igår som bara den! Jag hade lovat Angelica att gå och möta henne,hon var ute med Hanna en gammal klass kompis,iallafall så gick jag och la mig och vaknade en timme senare då Amanda och Jocke och deras kompis med sina två hundar kom hem,
Sommnade om igen och drömmde att Thomas och jag var utomlands (vet inte var)och jag sprang omkring med en plastpåse och spydde i den under flera timmar! Men sen vaknade jag av att Athena skällde som bara den! Hon hörde hundarna som låg nere i våran gillestuga!
Så jag gick upp och då tyckte jag att det smakade urk i munnen och tänkte just att vad konstigt att det smakar spya och jag som drömt om att jag gjorde det?


Borstade tänderna och kröp upp i sängen igen! Och då upptäcker jag att mitt påslakan var nerspytt!! Jag hade alltså spytt ner min säng men vaknade inte av det!!
Min tanke var att tänk om jag hade blivit kvävd av spyorna??? Ush vilket fall vad äckligt!!!!

Så det var bara att byta i sängen och sommna om.
Jag hade inte druckigt något annant än vatten under hela dagen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0