Ont i magen?

Nu är det redan Torsdag! Tänk att jag tycker att dagarna springer i väg! Och en massa saker måste jag göra känns det som,jag skall ringa akassan och se vad dom har tänkt med mig? Fick brev av försäkringskassan i dag att jag skall gå över till aktivitetsersättning och då hade väll inte fsk fått in papperna i från akassan för jag skulle bara få 177kr per/dag i ersättning???
Hur sjutton skall vi klara oss? Sen har vi ju överklagat eller min läkare har överklagat så vi får väll se vad som händer med det också?

Får så förbannat ont i magen av allt när man inte vet vad som skall hända?


Kommentarer
Postat av: Synne

Det förstår jag. Först är man sjuk, sen blir man sjuk av oro när man får en massa konstiga papper som man inte vet vad är. Undrar om de gör det med vilje.

Men oroa dig inte. Det kommer nog lösa sig till slut.

Kramen Synnöve.

2010-01-15 @ 09:39:21
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0