Slappar

Händer tyvärr inget som är intressant här! Vi slappar i soffan nästan hela tiden! Så visst börjar 2010 bra? Slappar år kanske?

Jag har tittat på första och andra Harry Potter filmen,vet inte ifall jag tycker att dom är bra?Lite söt film på något sätt! Skulle jag varit liten nu så skulle jag verkligen ha dessa filmer som favoriter!!! Ja lite kul att titta på i alla fall!

Bäddat rent och städat i dag har jag ialla fall gjort skulle gjort det för flera dagar sedan men tyvärr så blev det aldrig gjort!


Kommentarer
Postat av: Synne

Hej igen Millan.



Hoppas att allt är bra.

Snön ligger kvar hos oss. Det är 18 minus ute. Vintern är här för att stanna tror jag.

Ska till doktor i morgon och tandläkaren på onsdag...

Det gillar jag inte. Men har haft ont i snart 14 dagar efter en kontroll där de inte fann något.

Urk, bara gnäll på mig idag.

Men jag mår faktiskt bra trots allt.

Hälsa resten.

Kramen Synnöve.

2010-01-04 @ 13:43:54
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0