Spöken



Nu ni så blir det en riktigt härlig spökfilm här hemma!Vi skall titta denna film och vi har väntat tills nu för Angelica slutade halv elva och Daniel åkte och hämtade henne!
Så nu skall Amanda,jag,Alida,Cissi,Daniel och Angelica bänka oss i soffan och ha en riktig spökkväll!

? Undrar vem som går ut med hundarna efter filmen?

Efter en ung, mitt flyttar klass par i en förorts "starter" tarmkanalen hus, blir de allt mer störd av en närvaro som får eller inte får något demoniskt, men är säkerligen mest aktiv i mitt i natten. Speciellt när de sover. Eller försöka. Skrivet av Paramount Pictures


Kommentarer
Postat av: Synne

Den filmen tillhör kategorien IKKE SYNNEVÄNLIGA FILMER här hos oss.

Jag får inte se sådana filmer för maken. Han får inte sova på natten sen.

Undrar vad han menar med det....

Kramen.

Hälsa.

2010-01-07 @ 09:58:22
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0