Vinnaren?

Hittade en blogg där det stod att hon trodde att Anders skulle vinna robinsson i år! Och det grundar sig på tre fakta,


1. Han var en av de sista deltagarna som accepterade min friend request på Facebook, vilket tyder på att han måste ha klarat sig långt.

2. Han bjöd alla på stor middag vid deltagarnas första reunion.

3. Han är redan erbjuden att vara med i ett nytt dokusprogram. Jag vet detta för jag ska själv vara med i samma produktion. Tyvärr kan jag inte säga vilket program det är ännu men jag lovar er att det blir underhållning på g nivå.


Vad tror ni klarade sig Anders hela vägen tro?

Denna blogg hittade jag detta!

Här hemma så tycker dom inte om Anders dom tycker att han glider på en räkmacka! Men jag har inte fått det intrycket ännu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0