Arg.....

Fy faro vad förbannad jag är.... Och det är så tråkigt att min blogg på senare tid bara innehåller arga inlägg!
Men faro vad förbannad jag är just nu,kokar som en gryta!!!!!

Allt verkar hända denna familj och då menar jag en massa negativa saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har bott i Den jävla by hålan Bålsta i fyra år och undertiden så har vi haft inbrott i garaget tre gånger där dom har snott moped,vertyg,öl och en massa annat!
Vi har haft ett försök till inbrott i huset där Alex min son kom på dom men blev nerslagen i bakhuvudet och alla dessa gånger så har vi vetat vem som gjort det och gått till deras familjer som bara säger att min son har inte gjort det!!,Och sen ger man polisen namnen och vad gör dom åt det????
Sen igår så skulle Amanda har några vänner på en fest här!Det var ok för sent om sider så kunde jag sova och folket hade försvunnit på morgonkulan förutom två killar som sov över.

Sen kom Alex hem i från Arvika festivalen och gick ner till sitt rum och upptäcker att hans dator och x-box plus en massa spel var försvunna! SNODDA!!!!!!Dom hade gått genom Alex rum som har en egen ingång och krypigt under hans skrivbord och knallat ut i natten med alla sakerna UTAN att någon har sett något??? Hur fan är det möjligt??
Utav vem vet vi inte men en del intressanta namn kom fram idag men vad fan hjälper det!
Alex som sitter och betalar av sin dator och han har precis köpt x-boxen!


Kanske skulle bli som Jodie Foster i filmen The stranger inside där hon råkar ut för ett brott och sen tröttnar och tar lagen i egna händer!!!!

Nu undrar jag vad fan mina barn har för vänner??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0