Om????

Om man vet att en person vars dotter skall börja i en skola som min dotter gått i ,och det är en av Bålstas sämsta skola!!
Alida gick där och det var en riktig katastrof så att jag vet inte hur många som plockade bort sina barn i från denna skola?Alida flttade vi bort därifrån!
Denna skola är även sämst i snitt betyg utav alla skolor i Bålsta!!!

Ialla fall så skrev denna tjej på facebook att hennes dotter skulle börja där och då skrev jag detta......



Mi
ja hon ska byta till futurum som ligger i bålsta ca 5 min från oss det bästa med den skolan är att den inte är läxfri som dem är i bro.
lördag kl. 14:41 ·
 Millan Siden
Millan Siden
Oj vad tråkigt att hon kom till futurum!
Alida har gått där och det är en riktigt dålig skola!!
Kanske det beror på vilken årskull.....men lycka till ialla fall!
lördag kl. 22:20 · ·
Maria Fradélos
Maria Fradélos
Knepig kommentar den där sista....
Det är väl meningen att man ska stödja folk i deras beslut inte dra ned dem. Hur som haver, hoppas att detta blir bra för Minna allt om huruvida det ärbra eller dåligt är individuellt. Hoppas att skrutta kommer att trivas ♥
Kram
Igår kl. 01:14 ·
Millan Siden
Millan Siden
Knepig komentar? Nä jag bara tycker det är synd att hon hamnade i en av Bålstas sämsta skola!!!
Mickaela det handlar inte om att vara elak!!Utan jag tycker att det är jätte synd att hon hamnade där!! Och det är pågrund av egna erfarenheter!!!!
för 17 timmar sedan


Ville bara påpeka varför folk tar sanningen som elakt!!!!!!!!!!!!!Det förstår jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0